Het aftellen is begonnen - Reisverslag uit Biddinghuizen, Nederland van Ruben,Claudia,Gijs,Cas - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen - Reisverslag uit Biddinghuizen, Nederland van Ruben,Claudia,Gijs,Cas - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen

Door: Kanoena

Blijf op de hoogte en volg Ruben,Claudia,Gijs,Cas

06 November 2016 | Nederland, Biddinghuizen

Vandaag na een overvolle sociale maand met vrienden en familie een pyjama dag ingelast.
Een gekke tijd, ondertussen zijn we al 'doei' aan het zeggen maar we zijn toch nog echt wel 3 en halve week in Nederland.
De laatste dingen die gedaan moesten worden zijn ook afgerond dus nu begint het aftellen om in te gaan pakken en te vertrekken.
De mannetjes vragen drie keer per dag hoelang nog hoelang nog dus tijd voor een aftelkalender.

Tijdens het maken van dit reisblog gieren de spanningen door mijn keel jeetje we gaan het echt doen whoooow echt echt.

Wat we ons ook beseffen deze dag is wat hebben we toch veel liefde om ons heen. Het was het reizen naar iedereen meer dan waard.
We zijn erg blij met jullie familie en vrienden, en iedereen die meeleeft want jeetje wat wordt ons deze reis toch gegund.
LOBI DA BASI

• 06 November 2016 - 21:34

Eldert En Marloes:

Lieve vriendjes,

Jeetje! Nu wordt het zeker echt wel echt! Even slikken hoor, maar wat een gaaf avontuur wordt het voor jullie met de mannetjes. Geniet met hoofdletters!

Dikke knuffel,
    De Lootsjes

• 06 November 2016 - 21:58

Ruben:

Gaaf schat

• 06 November 2016 - 22:52

Veronique Vermeer-Wobben:

Lieve Ruben, Gijs, Cas en Claudia,

Wat onwijs gaaf dat het steeds meer voor het echie wordt.
    Spannend voor de jongens dit aftellen. Nog zoooveel nachtjes...
    Nog zoveel regelen (ben ik niets vergeten!!)
    Weer een van jullie dromen die jullie waar gaan maken. Super!
    Ik kijk uit naar jullie verhalen.
    Big hug en tot volgend jaar.
    XXX Veronique

• 07 November 2016 - 06:42

Annaaaa:

Doeiidoeii suppppeerr veeeel pleezieeeer♡♡

• 07 November 2016 - 07:36

Adinda:

Lieve allemaal,
    Echt zó tof en bijzonder dat jullie dit gaan doen met elkaar!
    Heel veel succes, plezier, rust en overzicht gewenst de komende weken...

• 08 November 2016 - 18:23

Gijs:

Leuke berichten hoor je bent een expert.

• 08 November 2016 - 18:23

Gijs:

Leuke berichten hoor je bent een expert.

Tags: liefde