Aardbeving, inpakken en Sinterkaas - Reisverslag uit Biddinghuizen, Nederland van Ruben,Claudia,Gijs,Cas - WaarBenJij.nu Aardbeving, inpakken en Sinterkaas - Reisverslag uit Biddinghuizen, Nederland van Ruben,Claudia,Gijs,Cas - WaarBenJij.nu

Aardbeving, inpakken en Sinterkaas

Door: Claudia

Blijf op de hoogte en volg Ruben,Claudia,Gijs,Cas

15 November 2016 | Nederland, Biddinghuizen

Aiii is toch even schrikken toen we zondag hoorde dat er een aardbeving is geweest op het Zuidereiland.
Samen met de mannetjes er over gepraat en verteld wat een aardbeving is. Filmpje op YouTube gekeken en besloten om het locale nieuws daar in de gaten te houden. We hebben niks vast staan en kijken tegen die tijd wel of we die kant kunnen bereizen. We beginnen in het Noordereiland in Auckland.

Ondertussen volop Sinterklaas in huize Toetenel en gaan we zaterdag de Goed heilig man verwelkomen.

Dan is er nog de berg aan spullen die het afgelopen jaar is verzameld. Volgende week wordt het inpakken gestart.

Komende week staat voor ons in teken van overdragen afronden op het werk.
Gijs en Cas hebben traktatie bedacht en vandaag reisdagboekjes kopen