Week van het doei zeggen! - Reisverslag uit Biddinghuizen, Nederland van Ruben,Claudia,Gijs,Cas - WaarBenJij.nu Week van het doei zeggen! - Reisverslag uit Biddinghuizen, Nederland van Ruben,Claudia,Gijs,Cas - WaarBenJij.nu

Week van het doei zeggen!

Door: Claudia

Blijf op de hoogte en volg Ruben,Claudia,Gijs,Cas

25 November 2016 | Nederland, Biddinghuizen

De laatste week is ingegaan.
Alle te doen lijstjes worden korter en verdwijnen in de prullenbak.

De laatste werkdagen zijn geweest en het besef dat we toch echt gaan komt bij ons allen binnen.

Cas vraagt of we misschien iets korter kunnen gaan, twee dagen vindt hij wel prima. Als ik doorvraag komen de waterlanders en zijn zorgen. Hoe moet ik nou zo lang zonder Koos en Dapper. Na beraad met Gijs en Ruben ontkomen Dapper en Koos niet aan een daaropvolgende fotosessie. Na even wat regie komt er een foto van onze twee helden. Deze foto kan in de reisdagboeken geplakt worden en zal ons gemis ietwat verzachten. Na nog een paar vragen kan Cas na en nachtje slapen het weer aan in zijn koppie.

Gijs komt thuis en geeft aan dat iedereen aan hem vraagt of hij zin heeft om op reis te gaan. pfff vermoeiend hoor. We moeten hard lachen en proberen nog weg te komen met , het is allemaal lief bedoeld.
Ja lief en vermoeiend......
Nu we bijna gaan en de laatste dagen worden afgevinkt op de kalender leeft hij van doei moment naar doei moment.
Nog even eten bij zijn best friends, sint bij de voetbal, laatste wedstrijd spelen, tracteren op school.
Hij heeft zin in het reizen zegt hij, maar vindt het wel stom om te gaan want hij wl zijn vriendjes niet missen.

Even voelenn we wat doen we ze aan, maar van binnen weten we dat over drie maanden er misschien wel waterlanders gaan komen omdat ze weer terug willen........Het komt goed mannen is deze week ook een veel gesproken tekst.

Ondertussen worden er dakgoten geleegd, flink opgeruimd, nog even per ongeluk ondekte lekkage an het dak verholpen, en ontkomen we er niet aan en moet de berg met verzamelde spullen worden ingepakt.
Jjeetje waar beginnen we, maar eenmaal een start gemaakt krijgen we toch overzicht.

Deze week komen we los van werk en huis en is voor ons alle vier even nodig om goed weg te kunnen gaan..

Volgende week tik ik het reisverslag niet meer op mijn vertrouwde bank en dat voelt super onwerkelijk.

Lieve allemaal dank voor meegenieten, blij met alle support!

• 29 November 2016 - 16:24

Veronique Vermeer-Wobben:

Hoi lieve schatten,
    Hoop dat Gijs en Cas de laatste dag op school plezier hebben gehad.
    Spannende laatste dagen hier in Nederland.
    Een hele fijne laatste dag en misschien veel plezier met de
    Docu 'Wild New Zealand' op 30-11-2016 om 20.30 NPO 1 .
    Daarna, veel plezier met alles wat jullie tegenkomen.
    Kijk weer uit naar een nieuw verhaal.
    Groetjes Veronique '

• 29 November 2016 - 22:48

Claudia:

Lieve Vero, Dankkkk voor je tip. Wat leuk om zo onze laatste avond in Nederland door te gaan brengen.
    De mannen hebben een heel fijn afscheid kunnen nemen op school en waren bij thuiskomst opgelucht. Toch gek om je vriendjes voor in hun beleving mega lange tijd achter te laten.
    De reiskriebels beginnen te komen en morgen mogen ze hun tasjes voor in het vliegtuig gaan inpakken.
    Veel leesplezier, liefs Claudia

• 01 December 2016 - 14:00

Rachel:

Goede reis lieverd!!

Trots op jullie :)

xxxxx Reed

• 01 December 2016 - 20:35

Wendy:

Wauw, dan is het ineens zover! Wat zal Amber Gijs missen! Heel veel succes en plezier met alles wat jullie mee mogen maken. Super gaaf en stoer dat jullie dit doen!
    Liefs Wendy (en man en kids)

• 01 December 2016 - 22:36

Bert:

Te laat met appje sturen, dan maar zo:

Goede reis, veel plezier in NZA.
    Geef de boys een boks van die ouwe!

Bert

• 03 December 2016 - 23:01

Ank Spijker (moeder Niek):

Ik wens jullie heel veel
    Plezier met de mooie reis die jullie gaan maken.